سحرسحر، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
خاله نرگسخاله نرگس، تا این لحظه: 22 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
خاله نادیاخاله نادیا، تا این لحظه: 20 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

Love:sahar

.....

1395/5/17 11:03
نویسنده : نادیا و نرگس
915 بازدید
اشتراک گذاری

ســــلــــامــــــــ ....

خوبی عزیزم 💜💜

اومدم بگم که ما تازگیا یه خونه اصفهان گرفتیم 😍😍و این سه شنبه میریم اونجا و تقریبا تا یه ماهی میمونیم اونجا😀😀😀😀😀

از این بابت هم خوشحالم هم ناراحت .....

خوشحال به خاطر اینکه به یه مسافرت یه ماهه دور از اهواز میریم ....آخه اهواز ناجوووور داغه😬😬

و ناراحت به دلیل اینکه دل کندن از اهواز و خانواده زیادی سخته 😭😭😭

تازه شاید رفتیم اونجا یه سالی موندیم ولی امسال نمیشه چون عروسی خالته و من دارم سکته میکنم

از بس استرس عروسیه خالت رو دارم ..... 

من هم دختر خاله و عموی عروسم هم دختر دایی داماد 😎😎😝😝😂

به همین دلیل.....

 

پسندها (4)

نظرات (6)

narjes
19 مرداد 95 9:35
سلام بر ابجی خودم ایشاالله که خوشبخت بشی جنسیت دوقلو ها دختر هر دوتاشون دخترن دختر گفته که انشاالله بین دهم وپانزدهم شهریور ماه به دنیا میان نه اجی عشق کجا بود نه عزیزم ندارم من صبح های شنبه و دوشنبه و چهار شنبه کلاس زبان و روزهای دوشنبه و چهارشنبه عصر ها کلاس والیبال اصلا یه وضعیه راستی ابجی گلم واسم دعا کن من میخوام تو مدرسه ها هم برم ممکنه مامان بابام به خواطر درسام نزارن پنجاه پنجاهه واسم خیلی دعا کن
narjes
20 مرداد 95 12:29
سلام عزیزم خوبی رسی ولی من که امسال نهم نمیرم کلاس هشتم میرممرسی عزیزم اینشاالله خخخخخخ خیلی حال میده دوستاتو سر کار بزاری ها
★مادر بزرگ★
25 دی 95 7:49
سلام خانمی دوست با وقار من دلم برات تنگ شده خیلی وقت نیستی اگه پیام منو دیدی یه سری به ما بزن خوشحال میشم اینجا هم نباشی بیا اینستام در وب نوشتم نازنین امینی 1 سرج کن مدل لباس مجلسی
★مادر بزرگ★
19 اردیبهشت 96 12:36
ღnarjesღღnarjesღ
16 تیر 97 22:40
سلام رفیق من دوباره اومدم ی سر بزنخندونک
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
16 اسفند 97 19:34
سلام عزیزم چرا نیستید خوشحال ویشم باهاتون صحبت کنم بیا به اینستاگرام اسرا و برام بگو که از نی نی وبلاک هستی منتظرتم خوشحال میشم بیای😘
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Love:sahar می باشد